onsdag 16 december 2009

Kläder...! :D

Hejsan, tänkte lägga upp lite av det jag handlade på Lindex i helgen, inte något speciellt, men ändå kul att lägga upp, eller hur tjejer? ;)

Handlade först en väska, tycker den var snygg, och perfekt att gömma sina saker i ;) Sen köpte jag ett par vantar, helt ovetandes att det skulle bli SÅ JÄVLA kallt, men smart som är ;), grymt sköna på mina små händer.

Sen köpte jag ett linne, inget speciellt det eller, men bra att ha faktiskt :).




Höll på att glömma bältet, men inte det :). Riktigt snyggt, vad tycker niKommentera gärna, kul med kommentarer ju :). Kan nog fota sen när jag har det på mig, men nu är jag nyduschad och sitter här och håller på att frysa ihjäl, tur att hårtorken värmer mig :).

Syns sen ikväll bloggen och er alla! PUSS!














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar